9 Aralık 2011 Cuma

Hakkımdaki 7 Gerçek!

         
      Aaaa ooo bir mim daha mı turtam bi durrr öyle hemen kendimi, hemde gerçeklerimi mi istiyorsunuz siz sevgili blogerlarrr. Sıkı durun işte başlıyorum.

1☻ En önemli gerçeğim Akrep burcuyum kinciliğinden, tutkusundan, hırsından tutunda yapılanı unutmama huyuna kadar.

2☻ Yemeyi, yeni tarifler denemeyi, yaptığımı ikram etmeyi çok severim. Parmaklarımda; güzel olsun, hoş olsun diye yaptığıma kattığım küçük bi sihir var J itiraf.com J

3☻ Kıskancım. En küçük örneği küçükken annem çiçekleri çok seviyor, onlarla konuşuyor diye çiçeklerin dibine kolonya dökerdim, ölsünler diye. Teee kocaman olunca anca itiraf etmiştim anneme. Bu çiçekler neden kolonya kokuyor sorusunun cevabı bu diye J

4☻ Aşıklık dönemlerim sürece göre değişiklik gösteriyor, buna bende şaşıyorum. Anneme aşıktım ki hala aşığım ama sonra eşime aşık oldum. Eşime aşıktım ki hala aşığım ama sonra kızıma aşık oldum. Son aşkım, canım, bi gözüm bakarken diğer gözümün kıskandığı, öpmeye - koklamaya doyamadığım – kıyamadığım canım kızım ALARA’ m.

5☻ Çabuk kızarım, çabuk öfkelenirim ama aslında pamuk gibiyim J yani suyuma giderseniz J

6☻ Hızlıyım. Ani kararlar almak, çabucak etrafı toplamak, hemen hazırlanıp kapının önüne dikilmek hep huyum kurusunluğundan J

7☻Bol neşeli, bol gülmeceliğim.
Kendimi severim. Sanırım ben şahaneyim. Çok mu ileri gittim yok yok o kadar varım.

5 yorum:

  1. Peki not aldım suyuna gidilecek:)

    YanıtlaSil
  2. Upsss sanırım herkesin gözünü korkuttum :)

    YanıtlaSil
  3. Kiskanc oldugunu biliyordum, ama kolonya olayi epey gozumu korkuttu.. Kiskancligin boyutundan urktum..

    YanıtlaSil
  4. sanırım bu cabuk kızar cabuk sınırlenırım ama aslında pamuk gıbıyım akrep burcu kadınlrının tıpık ozellıgı bende aynı boyleyım

    YanıtlaSil
  5. Heheheee ne güzel benden bi tane daha :) memnun oldum tanıştığıma sevgili pamuk yeşil erik :) Napalım huyumuz kurusun demi amaa :)

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Minik bir yazı da olsa beni unutma :)