16 Aralık 2011 Cuma

Çekiliş Hediyem...

            Bu senenin sonunlarına doğru aldığım 2 karar beni inanılmaz mutlu etti.
İlkki bir blog sahibi olma isteği ve bir blog yazma yeniliği ki her bir izleyici artışında bile mutlu oluyorum. “Yuppi takibimde olanlar var” diye. Herkese teşekkür ederim!
           Diğeri de sevgili Hayat Melodi’ si nin Yeni yıl etkinliği çekilişine katılmak. Yeni olmama ramen bir çok blog çekilişine katıldımz Fakat sevgili Gülin’ nin çekilişi içinde başka bir aheng taşıyor. Kişiler kendinin kime çıktığını bilmiyor. Kime hediye göndereceğini biliyor. Yani herkes hediyeye kavuşuyor.
           Ben de tabiki bir hediye telaşı içindeyim. Ne yollasam, ne hazırlasam diye. Az kaldı yakında elinde olacak sevgili blogcu arkadaşımın. Bu bi sır şimdi bahsedemem!!!
           Amaaaa, bu haftanın son iş gününde elime gelen bir paket beni inanılmaz şaşırttı. Bekliyordum tabiki ama bir anda gelince “ben ne aldım ki, ne sipariş vermiştim ki" dedim! Ankara’ dan gelmiş. İçinde süprizleri barındıran hediyem. Tülin hanım evet sizsiniz bahsettiğim.
           Bu kadar düşünceli, bu kadar değer veren biriyle karşılaştığım için çok şanslıyım. Teşekkür ederim.
Gelelim sizlerle paylaşmaktan da mutluluk duyacağım bu hediyelere ;

Her bir çeşitle faklı kullanım imkanı sağlamışsınız. Ne hoş düşünmüşsünüz.

Takıyı severim. İncik boncuk beğenir beğenir alırım. Şu sıralar iş ortamında daha çok kullanabiliyorum. Zira kızım kulaklarımı ve boynumu pek rahat bırakmıyor. Küpeleri filan gittiğim arkadaş gezmelerinde “evet sizler gördünüz kulağımda küpe var  ve kızım çekiştirip duruyor artık çıkartabilirim” deyip herkesi de güldürüp küperler hopppp çantaya. J


Misafirin; gelenini de gidilenini de çok severim. Yakın arkadaşlarımla bağımı mümkün olduğunca kopartmamaya çalışırım. Bazen imkanlar el vermeyebiliyor. Tabiki masa başı yapılan ziyafetlerle daha doyumsuz oluyor. Muhabbeti, gırgırı, şamatayı, kalabalığı seven ben için masamda peçetelerimi süsleyeceğim bu ilk süslemeliklerime sayenizde kavuştum. J


Bunu mutfağıma asabileceğim bir süs olarak düşünüyorum. Örgü işini severim. Her ne kadar zamanında annem örer ve ördürürken çok kızsamda, evlendiğimde evimin süsü haline geldiler. Evimde bir yer edinecek bu beyaz örgü. J


Veeee işte hemen dayanamayıp kızımın pc de olan bir resminin çıktısını alıp yerini almasını sağladım. Bu çerçeve kızımın odasında olacak. Sizden bir hatıra olarak. J


Şal tutkumu tahmin etmiş olmanız inanılmaz. Üniversite de yurt ortamı bi ara herkes kendini örgüye vermişti. Şallar, kazak, mutfak takımı bile örmüştüm. Severek kullanacağım, çok beğendim. J


Bende sizin yeni yılınızı kutluyorum. Bol hediyeli ve bol süprizli bir yıl geçirin. Sevgiyle kalın...



Sevgilerimle...               Sonsuz teşekkürler...

9 yorum:

  1. güzel günlerde kullan canım..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. :)
    Bu organizasyon için sana da teşekkür ederim.

    Severek kullanacağım hepsini!

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. hepsi birbirinden güzel canım, güle güle kullan inşallah :)
    ayy benimkisi ne zaman gelecek acaba yaa, heyecan yaptım şimdi ben ;))

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan,bende hediyemi gönderdim ve çok hoştu hazırlamak,şimdi kendiminkini bekliyorum heyecanla.İyi yıllar.

    YanıtlaSil
  5. Hepsi küçücük şeyler.Beğenmene çok sevindim :)İyi günlerde,mutlulukla kullanılsınlar canım.Evet,çerçeveyi minik kızın için yollamıştım.
    Çok sıkışık bir zamanda hazırladığım bir paket oldu.
    Şimdiden ve tekrar mutlu yıllar.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Mehtap göndermek de en az hediye almak kadar heyecan verici. Ben hafta içi evime gidemediğimden filan hediyemi malesef geciktirdim. Yollayacağım arkadaş mazur görür umarım. Pazartesi ilk işim göndermek olacak. Hediyeleşmek ne hoş dimi yaaa :)

    YanıtlaSil
  7. Tatlımmm çam sakızı çoban armağanı demişler. İnan hepsi birbirinden güzel.
    Küçük şeylerden mutlu olmak gerek. Önemli olan karşındaki kişiyi önemsemek.
    Düşünüp bunları bana gönderme nezaketi gösterdiğin için canı gönülden teşekkürler.
    Senin hediyende geldi mi?

    YanıtlaSil
  8. hediyelerin çok güzel güle güle kullanın ayrıca blog dünyasına hoşgeldiniz izleyiciniz oldum
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Günaydınnn.
    Evet yaaa çok ciciler gerçekten.
    Teşekkür ederim. Hoşşş buldum vallahi çok sevdim burayı.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Minik bir yazı da olsa beni unutma :)