5 Mart 2012 Pazartesi

Hoşgeldin bahar...



                 Az biraz güneş çıktı. Soğuk havaya inat bir bakışı vardı. Bekle, yakında piknik havalarını başlatacağım diyor uzaktan J
              Ilgaz’ a gitmek istedim bu sene. Kartepe’ nin eteğinde oturan ben, uzaklara göz koydum J Ama bu sene o kadar çok yaşadık ki kar maceralarını, doydum dedim. Kar filan istemem J Tatil için yazı beklemeye başladım.

              Bugün güneş göz kırparken de mangal geldi aklıma. Buram buram Tokat kebabı, Urfa kebabı... Babam Tokat kebabı sobasında bir kebap yapar. Komşum Urfa’lı, sayesinde Urfa kebabının da tadına bakmak kısmet olmuştu J
               Bu sene de yürüyen hatta koşturan minik, heyecanlı, sevimli kızımla bolca piknik organizasyonları yapacağım.

               Dün İzmit Seka parktan geçerken güneş vardı. Ama rüzgarda vardı. Dayanamadım, eşime "biraz yürüyelim" dedim. Allah’ım ellerimizi tutmuş nasıl zıplaya zıplaya yürüyor minik kelebeğim. Meğer hanımelimin de ihtiyacı varmış temiz havaya.

              Bu sene; piknikler, park yürüyüşleri çok keyifli geçecek kır çiçeğimle...

Parlayan güneşten minik bir gülümseme ile herkese selam...

Not: Cumartesi günü 03.03.12 tarihinde 16. ayımız kulaklarımıza bir çift küpe takılarak kutlandı :)

Sevgilerimle...

4 yorum:

  1. ayyyy ben Tokat'lıtyım harika olur kebabımız, benimde canım istedi:)))))

    küpeler hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimde Tokat' lı komşumuz var. Babam ondan öğrendi. Hatta sobasını bile getirttik Tokat' tan. Muhteşem oluyor. Haftaya kandırabilirsem bizimkileri, bu senenin açılışını onunla yapmak istiyorum. Bide buraya resimleyebilmek için :)

      Sevgilerimle...

      Sil
  2. amanınnn, kıyamam ben ona :) ağladı mı yoksam?
    ne şirin olmuşturr minik kelebeğim benim..

    mangal konusuna gelince de, sen başla canım yapmaya ben geliyorum yemeğe ;) he he he :)
    öptümm senii..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağlamaz mııı :( ama küpe olsun istedimde. Büyüdükçe daha zor olur diye de deldirdim :) Amaaaaa nasıl yakıştı nasıl sevimli oldu. Pamuk tenini bir parlaklık geldi vallahi :)

      Mangal konusu ah evett de senin sadece yemek konusunda keyifli olup da yapım aşamasından hoşnut olmaman hiç şaşırtmadı beni :) Hazıra konmak kötü bir huyyy alenen söyleme bari :)
      Öptüm bende tatlım.

      Sevgilerimle...

      Sil

Minik bir yazı da olsa beni unutma :)