26 Mart 2012 Pazartesi

Ağva-Şile ve Kitaplar...

            Herkese bol güneşli günaydınnn!



               Nasıl güzel kır çiçekleri, kuş sesleri, durgun bir nehir kenarı, hoş bir kahvaltı masası... Sonra deniz kenarı, deniz feneri kısaca Ağva - Şile demek istiyorum.


              Göksu nehri demek istiyorum.
              Uzun zamandır merak ettiğim bu yere, bu haftasonu gitmeyi başardık. Bir yanımız eksikti, “şimdi burda olsaydı” dedik, sürekli. Kızımdan ayrı ilk haftasonumdu. Annane ve dedesiyle gezmeye gittiler Perşembe günü. O yüzden haftasonunu ayrı geçirdik L Ama başbaşa uzun zamandır kalamamıştık eşimle, bunun içinde bir fırsat oldu J
Gidilip görülmesi, temiz havasının içe çekilmesi, kuş seslerinin dinlenmesi gerek...


 Gelelim kitaplara...


  Son zamanların en çok okunan kitaplarından biri olan UYUYANA KADAR’ ı okudum. Ve kesinlikle muhteşem diyebileceğim bu kitabın son 4 - 5 sayfasını kitaba yakışan muhteşem bir final yapıp Göksu nehri kenarında bitirdim. Tavsiye ederim herkese. Nefes nefese okuyacağınız sayfaları olacak. Kalbinizin küt küt attığı, şükredeceğiniz bir çok yeni sebep bulacaksınız...


  Öncesinde MELEKLERLE YAŞAMAK okumuştum. Fakat aynı duyguları paylaşamayacağım bu kitap için. Söylenenleri denedim. Olmadı. Olmayınca kızdım ama yine de okudum. Sıkıldığım halde tüm sayfaları bitirene kadar devam ettim.
Malesef başladığım bir kitabı beğenmesemde okumak gibi bir sorumluluğum var. J



Sevgilerimle...

8 yorum:

  1. Agvaaa <3 en cok gidip gormek istedigim yer :) oooh mis gibi keyif yapmisiniz masallah rabbim omur boyu mutlu etsin sizi kelebegim arada cocuklarda dedelerde kaldigimiydi guzel oluyo yani :)) sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Bende dediğim gibi gitmek istiyordum iyi oldu.
      Kızımsız asla gitmem, burda olsa mutlaka götürürdüm de olmadığından yalnız gittik. Bu da değişik oldu bizim için. Başbaşa uzun zamandır kalmamıştık.
      umarım sende gidip görme fırsatı bulursun tatlım.

      Sevgilerimle...

      Sil
  2. benimde ihtiyacım var şöyle bir kafa dinlemeye canım.. ne iyi etmişssiniz böyle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafta içi çalış çalış kafan doluyor :( Bu küçük kaçamaklar nasıl dinlendiriyor. Mutlu ediyor bilemezsin tatlım. Öptüm

      Sevgilerimle...

      Sil
  3. Merhaba, resimleri çok beğendim:)
    Kitaplara gelince Meleklerle Yaşamak ismi çok ilgimi çekmişti,
    Ama henüz okumadan sizinle aynı duygulara kapıldığım için almadım...
    Uyuyana kadar Aklımda olmayan bir kitaptı, tavsiyenizi değerlendireceğim...
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Dilek merhaba;
      Hoşgeldin :) Umarım gitmediysen gidip görme fırsatı bulursun.
      Uyuyana kadar mutlaka okunması gerekn bir kitap :) Şükretmek için!

      Sevgilerimle...

      Sil
  4. Merhaba Minik Kelebek,
    gidip görme, gezme fırsatım oldu, resimlere bakınca da anılarım tazelendi:)
    Okuma sırasına aldım kitabı, mutlaka okuyacağım:)
    Güzellikler ve sevgiler seninle olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydınnn...
      Bende sonunda gidip görmeyi başarmış birisiyim :) ne mutlu bize...
      Kitap konusunda okuyunca da yorumunu bekliyorum bakalım aynı düşüncede olacakmıyız :)

      Sevgilerimle...

      Sil

Minik bir yazı da olsa beni unutma :)