16 Mayıs 2012 Çarşamba

Aylin için kek çiçek!

             Tabiki haberi alır almaz kek çiçek hazırlık işlemlerine başladım. Geçen yazmıştım zaten, planımda bir kek çiçek daha var diye. Nihayet sahibi aramıza katıldı. J

             Gıda boyasının kekin rengini ne kadar etkileyeceğini tam bilemediğimden az kattım. Olmadı. Yetmedi. Turuncu kek çiçekler oldu. Hamur koyu kırmızı olana kadar gıda boyası katmak gerek. Aynı şekilde kahverengi içinde geçerli.
             Ama buda güzel oldu. Hem arkadaşım çok fazla gıda boyası tüketmemiş olacak J Çok şaşırdı, çok beğendi. Canım benim 3 çocuklu şirin anne, idolümsün unutma...



Sevgilerimle...

10 yorum:

  1. ALLAH ANALI BABALI BÜYÜTSÜN İNŞALLAH,BAHTI GÜZEL OLSUN..

    YanıtlaSil
  2. allah uzun omurler versin bebise.ne guzel bir hediye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin tatlım.
      Darısı tüm isteyenlere :)
      Mersin canim.
      Çok seviyorum bende yapmayı :)
      Sevgilerimle...

      Sil
  3. allah analı babalı büyütsün aylini. ailenin üçüncü çocuğu olmak çok güzel bir duygu olsa gerek. bizamanlar bende düşünürdüm üç çocuk yapmayı ama şimdi biraz zor gibi gözüküyor. bellide olmaz ikinci çocuğumu doya doya büyüttükten sonra belki üçüncüde olur :) umarım o zamana kadar kek yapmaktan bıkmazsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın tatlım,

      Vallahi güzeldir, evin göz bebeği olacak. Süslü, nazlı olacak ayyy ayyy :) 2 tane abisi ile sırtı yere gelmeyecek. Annesinin , babasının pamuk prensesi olacak.
      Umarım 3 çocuk isteğim benimde böyle devam eder. Hoş minik kelebeğimle bile bu kadar meşgulken :) düşünemiyorumm ben...
      Hiç bıkarmıyım tatlım. Siz yeterki isteyin...

      Sevgilerimle...

      Sil
  4. ömrüde çiçek olsun

    çok sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. ELLERİNE SAĞLIK CANIM..
    HAYIRLI ÖMÜRLER...

    YanıtlaSil

Minik bir yazı da olsa beni unutma :)